Winter On The Weekend - Julia Stone

Daddy, why don't you protect me?
爸爸 为什么你不保护我
Someone's gonna hurt me, there's nothing I can do
有人要伤害我 而我无能为力
Daddy, why don't you protect me?
爸爸 为什么你不保护我
Somebody is going to hurt me,there's nothing I can do
有人要伤害我 而我无能为力
And all this time I needed you
这是我最需要你的时候
And all this time I wanted you
这是我最需要你的时候
You can't hear me now, can't hear me now
你现在却听不到我的呼唤
Like you do
好像你真的在倾听一样

评论 ( 9 )
热度 ( 46 )
  1. 共4人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据